Skip to content

Avgillad

2012/10/15
by

Misstag jag gjorde: klickade gilla på Pulp Fiction. Missförstå mig inte, jag gillar Pulp Fiction, om inte annat för att det var den första film jag och Veronica såg tillsammans (ett bonus var förstås att Peter och Linnea hängde på även om jag inte var riktigt förberedd på att dela Veronica). Och jag gillar verkligen Pulp Fiction. Som film.

Men att gilla Pulp Fiction på Facebook innebär ständiga påminnelser om citat från filmen och det är få saker som lika snabbt blir småfånigt som ständiga filmcitat (Undantag: ”You’re so cool!”, men det handlar ju om kärlek, kärlek är alltid bra.). Före Pulp Fiction kom alltid citaten från nån Monty Python-film, efter Pulp Fiction, Pulp Fiction.

Så därför avgillade jag Pulp Fiction på Facebook.

Det händer så mycket intressant världen.

No comments yet

Kommentera

