Skip to content

Köksrenovering, dag 22 (och Anbuley)

2012/02/23

 

I dag Corian.

diskbänk och diskmaskin


skåp över och överskåp


hål för häll

5 kommentarer leave one →
  1. 2012/02/23 22:38

    Corian?! Oooohhh!

  2. 2012/02/23 23:57

    Undrar jag också över diskbänken. Snyggt! Nåt sånt får nästa blir här hemma. Vad kostade skivan med ho och allt?

    • 2012/02/24 09:20

      Mycket. 50 000 ganska precis har jag för mig. Kom i ett par bitar. De satte ihop dem på plats. Sömlöst.

      • 2012/02/24 09:55

        Jo, det är mycket hur mycket man än vrider på det men jag gillar verkligen. Och slippa kanter också. Vår lilla häng/bardisk ovanför köksdelen är i corian och det är topp. Bara att slipa lite med sandpapper om det skulle repas (vilket inte hänt än på åtta år eller så).

  3. 2012/02/24 10:00

    Jag vet att vi kommer bli nöjda, men det är skönt att höra att andra blivit det före.

Kommentera

