Skip to content

Köksrenovering, dag 1 (och R. Kelly)

2012/02/01

 

inte så mycket kvar

Ni saknar redan min spis med ugn med nedhängande tätningslist!

2 kommentarer leave one →
  1. Vendela permalink
    2012/02/02 13:50

    Hejsan,
    det ser ut som att du renoverar köket- åh så kul. Kommer du låta kaklet vara kvar? För jag tycker det är fint. Och hur ser planerna ut? Jag skulle vilja veta vad du har gjort/ska göra.

    Jag jobbar på Byggla.se. Det är ett byggforum där du kan möta andra som håller på med samma sak. Behöver du tips, råd eller bara lite byggpepp är Byggla perfekt. Du kan se hur andra bygglare bygger och fixar och delta i tävlingar. Tycker du detta låter kul kan du maila mig så berättar jag mer🙂
    Lycka till med köket!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    • 2012/02/02 13:54

      Tack för tips. Vi gör inget själva. Har anlitat företag och hantverkare. Inget blir kvar. Nytt kakel, nytt golv, nya bänkar och nya vitvaror.

Kommentera

