Skip to content

Årslista #femtielva 2011 – album bäst,

2012/01/04
by

Svårt.

Jag bestämde mig helt plötsligt för att låta detta vara en lista över en massa album från 2011 ni inte får missa och som inte jag får glömma. Det var ett sånt år. Kanske inte musikmässigt, men mentalt har jag det inte i mig att sitta och värdera Shackleton mot Rihanna, Tim Hecker mot Drake eller Julianna Barwick mot Sbtrkt. Därför blir det såhär.

1. Men jag väljer i alla fall Girls.

Resten får bli en osorterad mängd med fantastisk musik.

En massa album.

No comments yet

Kommentera

