Skip to content

Förmodligen ett onödigt bloggtips

2011/11/20

 

 

Ni vet redan att K bloggar om en halv gris på DN. Det är förstås strålande, han är ju en Sveriges allra bästa matbloggare kanske den bäste, och jag gillar speciellt dagens flotta inlägg om ister.

Jag har inga invändningar angående hans föreslagna sätt att utvinna istret. Det stämmer väl överens med mitt.

3 kommentarer leave one →
  1. 2011/11/20 21:09

    Jag förstår inte varför du skriver så snällt, nu när du kunde passa på och skriva något riktigt vasst och elakt? Och fin musik var det också för en gångs skull. Jag blir glad.

  2. 2011/11/20 21:26

    Jag tycker väldigt mycket om Coltrane. Varför skulle jag vara elak?

    • 2011/11/20 22:45

      Nä, varför skulle du det, det är ju bättre att inte vara elak.

Kommentera

