Skip to content

Upplysningstid

2011/05/22
tags:
by

Ni tror att jag inte lagar mat längre. Ni tror fel. Jag lagar massor med mat, men mest banaliteter och upprepningar som flank med schalottensås, sallader med kött och fett, kycklingar i ugn, bloggonesisar, pulled pork, sallader med fläsk och ägg, kycklingrester med äpple crème fraïche och curry. Och idag ska jag grilla korv på Långholmen. Äta den med selleri- och spetskålslå. Jag har gjort rillettes och grisfotsgegga också.

Det är hur som helst inget att skriva så mycket om. Även om jag i en annan tid gjorde just det , skrev om banaliteter och upprepningar, finner jag inte inspiration till det just nu.

Just nu tänker jag mest på baseboll och motion.

Bara så att ni inte tror fel.

För övrgit hoppas jag få ihop en veckospotify i kväll. Jag har ju inte varit hemma den här veckan, bara suttit och deltagit i nån form av internationell patentdiplomati i Schweiz. Då blir det inte mycket musiklyssnande.

No comments yet

Kommentera

