Skip to content

30 låtar – dag 12 – en låt av ett band du hatar

2011/04/14

Jag vet inte om jag vill gå dit. Varför ska jag över huvud taget välja något med något jag tycker illa om. Det finns säkert miljarder osympatiska band som jag hatar, men jag vet väl inte vilka låtar sådana band gjort.

Jag väljer en version av en låt av ett band jag inte gillar jättemycket med en artist jag gillar jättemycket. Funkar det?

Och ett förtydligande: jag vet inte om Wonderwall ens i Ryan Adams tappning är speciellt mycket att rekommendera även om Ryan  är fin.

No comments yet

Kommentera

