Skip to content

30 låtar – dag 08 – en låt som du kan hela texten till

2011/04/10

Nä, jag kan inte hela texten till någon låt. Inte vad jag kan minnas. Jag kan liksom nynna lite till några rader i There is a light … och en handfulla andra låtar. Men hela texten? Nä! Veronica brukar håna mig för det. Jag lever verkligen med musik, men orden?

Texter är nog inte min grej.

 

OBS! Sé Lest skulle kunna passa väldigt bra under dag 31 – en låt som är fullständigt makalös.

No comments yet

Kommentera

