Skip to content

Årets bok är på väg

2011/02/24

Det är så bra att jag inte riktigt vet vad jag ska säga, men jag försöker ändå.

Jag har tre bloggare att tacka för att jag över huvud taget håller på med det här. En av dem är K och alla som läser Mat och Politik (alla som läser här alltså) vet varför. Väldigt få skriver så bra som K, väldigt få är så konsekventa, noggranna och hängivna. Nu snart kommer boken Korv – Den bästa korven stoppar du själv och alla ska köpa den.

bilden är från bonnier fakta, jag vet inte om jag får använda den, hojta till

Kanske till och med jag vågar mig på att stoppa en salsiccia smaksatt med fänkål.

3 kommentarer leave one →
  1. 2011/02/24 18:59

    Åh, vilken ära för en halvblind korvälskare att få dela sida med en helblind Tristano! Han har ju inte direkt korvfingrar den mannen. Om du är rädd för korvandet kan vi göra salsiccia tillsammans någon dag.

  2. 2011/02/24 20:47

    Jag är inte så rädd längre, men jag har nästan lite dåligt samvete över att jag inte varit ute och stoppat korv på länge. Vi är så trötta av oss.

  3. 2011/03/19 10:50

    Äntligen har den bok jag väntat på kommit. Efter att ha exprimenterat med korvframställning kommer det nu en bok i ämnet. Det tips som jag hittat på nätet innan har verkligen varit ”så där”.
    MK

Kommentera

