Skip to content

Låtlista – vecka 4, 2011

2011/01/30

Jag tycker det här är skitsvårt, men den här veckan dök det ju upp en massa bra skit, så då går det ju att försvara en lista. Toro y moi, Memory Tapes, Star Slinger och så fick jag höra Lloyd-låten Lay it down i mix med R Kelly och Young Jeezy och det var ju väldigt värt. Inte har jag glömt Rak som en pil heller. Och Talib Kweli som inte är nån favorit gjorde en bra låt på en platta som jag inte uttalar mig om än. G-side fortfarande bäst dock. Och även om jag inlednigsvis tyckte The Tallest Man on Earth var lite mycket på något sätt satte sig den låten också. Ghostface, Jamie XX, Cloud Nothings och annat bra.

Listan.

No comments yet

Kommentera

