Skip to content

Alla dessa låtlistor, vad ska de vara bra för?

2011/01/23

Det kanske är svårt att förstå varför jag pepprar eventuella läsare med låtlistor, vecka 1, vecka 2, vecka femtielva. Förklaringen är det syftet min blogg haft hela tiden och som tidigare framgick redan i underrubriken. Saker som kan vara bra att komma ihåg. Jag tycker det kul att sammanställa och jag tycker det är kul att komma ihåg. Om jag publicerar ett (må vara lätt sinnesförvirrat och kortfattat) inlägg med referens till veckans låtlista måste jag också skapa låtlistan. Urvalet tas ofta utifrån vad jag spelat den veckan enligt last.fm. Last.fm har en funktion där man kan gå tillbaka vecka för vecka, men den är inte alltid uppdaterad.

Därför!

Så nu kommer jag ihåg det också.

No comments yet

Kommentera

