Skip to content

Biff, en rekommendation

2010/10/29
by

Helt kort bara. Hos Husmans Deli i Östermalmshallen köper du Stockholms innerstads absolut bästa biff. Den kommer från Karlsfälts Gård. Jag tycker att du ska lägga det på minnet.

okej, ingen fettkappa, men annars, ojojoj!

Vi åt biffarna med bearnässås och vaxbönor. Det kändes bra.
biff, bearnäs och bönor

I dag sålde dessutom Husmans tre italienska bergsostar av grönmögeltyp, modell goda. Till det en fantastisk mandarinmostarde som var för dyr för nån som inte äter sött. Om de alltid gör det vet jag inte.

EDIT: En vän frågade om jag fick betalt i kalvlever för det här inlägget. Jag är rädd att det är att överskatta mitt inflytande en aning. Ingen har hittills visat sig beredd att betala för min åsikt. SLUDIT.

No comments yet

Kommentera

