Skip to content

Jag, Avokado

2010/10/18
by

Är det bara jag, eller är det mycket avokado nu? Är avokadon extra god just nu? Jag tycker det, men det kanske bara är jag. Jag, jag, jag. Avokado, avokado, avokado.

4 kommentarer leave one →
  1. Anna Vikström permalink
    2010/10/18 19:46

    Det är bara du.

  2. 2010/10/19 08:21

    Avokado är alltid gott men kanske är det som du säger, den kanske är godare nu. Jag får testa nu och sen🙂

  3. 2010/10/30 21:08

    Men var hittar du de bra och goda? De jag köper hem är så dåliga. så dåliga nu. Den ena efter den andra. Är den inte brun och sunkig, är den alldeles ljus, smaklös vattnig och liksom lite fadd.

  4. 2010/10/30 21:14

    Jag kanske hade tur. Men det är svårt, sen jag skrev har jag också råkat på mindre bra exemplar.

Kommentera

