Skip to content

I behov av råd

2010/09/12
by

Kollade lite i datorn. Jag har oerhört mycket bilder från obloggade matlagningstillfällen. Inget spännande, biffar, kotletter och lite stekar (flank, skirt), men ändå. Jag vill få ut dem i offentligheten, eller den lilla del av bloggosfären som är här.

Vad ska jag göra för att få ändan ur?

Tiden räcker inte riktigt till och där det förut var tv-spel och musik som stal utrymme är det numera SF Giants baseballag (Hur galet är det inte att som 41-åring få för sig att man älskar baseball och sitta uppe hela nätterna?) och jobb som förhindrar bloggandet. Och musik förstås, mitt stora och enda bestående intresse (där allt annat kommer och går..).

Jag gillar att skriva och jag gillar att laga mat, hoppas jag orkar göra det snart igen.

(Hur bra är Blackbird Blackbird för resten? Hur bra som helst!!!)

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/09/12 14:13

    Om du kommer på nåt bra sätt kan du vidarebefordra. Jag har ju inte ens baseball att skylla på.

Kommentera

