Skip to content

Getleverans

2010/09/12
by

Idag levererad Gitto get till min stadsdel.

  • läggarna tänkte jag göra som man gör med läggar, ugn, låg temp, länge
  • bogen kan bli tajine, kanske
  • grytbitarna är jag osäker på, men kanske curry
  • revben är revben
  • och steken ska jag tänka på
  • slaksidan borde gå att rulla

4 kommentarer leave one →
  1. 2010/09/12 19:18

    Hur gammal var geten?

    • 2010/09/12 19:27

      Det vet jag inte, men jag kan fråga Gitto om hon har koll på det. Jag träffar henne hos Andreas på tisdag.

  2. örjan permalink
    2010/09/13 11:48

    6 kg för halva, eller?

Kommentera

