Skip to content

Kaffe och krabba i SF

2010/07/27
by

Hej hej. Idag drack jag javligt gott kaffe flera ganger. Bade pa Ritual Coffee Roasters och pa Blue Bottle Coffee co i Ferry Building i SF. Burgare med en massa krabbkott i at jag pa Anchor’s Oyseter Bar i Castro. Allt var gott och jag blev nojd.

Imorr’n hoppas jag pa lunch pa Fish i Sausalito.

Kanske inte jattemycket att skriva om, men there you go, jag gjorde det i alla fall. Battre an sa blir det inte en san har sporadisk sommar.

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/08/30 19:00

    Ojoj, SF. Som jag längtar dit, mitt livs bästa resa gick dit för ett par år sen. Det satte sig och blev ett starkt lyckominne för livet!

Kommentera

