Skip to content

Tre tankar och en länk

2010/03/23

Det verkar som om jag har fastnat i nåt slags hiphop’n’r’n’b-snår. Det är alltid lika trevligt.

Jag köpte en herrans massa svål i fredags, måste göra nåt med den.

Så jag säger att jag inte är någon nörd i inlägget om pistoun. Och anledningen är att nörd är något fint och bra, något jag inte riktigt når upp till. Därtill är jag för splittrad. Känner inte att jag riktigt platsar i gänget.

Nu har jag redan länkat till henne, men en direkt uppmaning är nog nödvändig: hälsa på bästa Sanna och heja tillbaks!

2 kommentarer leave one →
  1. 2010/03/23 21:30

    Varför har du köpt en massa svål? Är det inget späck på den?

    • 2010/03/23 21:45

      skulle eventuellt ha till gryta, men gick en annan väg, svål i sig kan ge fyllighet till en del gryträtter

Kommentera

