Skip to content

Valfrågor

2010/01/30
tags:
by

Nu är januari 2010 snart slut och jag konstaterar följande:

  • Man kan äta helt okej inälvsmat i Genève.
  • Många av de låtar och skivor som gavs ut under 2009 och som jag missade då är riktigt bra. Jag vill speciellt nämna Memory Tapes och The xx och Delorean och Micachu poch Jay-Z och Alicia Keys och Bat for Lashes och Regina Spektor, men erkänner även storheten i My Girls med Animal Collective.
  • Det 2010 redan har kommit flera bra grejer varav Vampire Weekend och Beach House och Joel Alme och Yeasayer är några.
  • Owen Pallet och Surfer Blood har jag inte riktigt tagit till mig ännu.
  • Four Tet och Pantha du Prince är på väg med nytt.
  • Radio Dept.
  • Det är svårt att komma överens ibland.
No comments yet

Kommentera

