Skip to content

Inte mycket

2010/01/24

Men jag vet, det har inte blivit mycket på sistone. Nu åker jag till Genève. Fick tips om det här stället. Och så finns ju Café de Paris. När jag kommer hem tänkte jag bli lite mer aktiv igen, men jag lovar ingenting. Daniel inspirerar med märgbräserad oxlägg. Det kan nog lbi något även på H-borgsgatan. Och Erik Videgård, absolut bästa matbloggen.

Det var maten, nu musiken. Jag började ju så bra med låtlistor och det funkade ju eftersom jag under den första veckan lyssnade på spotti-tillgängliga grejer. Årets andra och tredje vecka fylldes av annat. Krävde mer ansträngning och det tog stopp.

För resten: Joel Almes nya.

No comments yet

Kommentera

