Skip to content

Månadens album, januari 2011

2011/02/03

Det är inte så svårt att utse månadens album för januari 2011. Det släpptes ju knappt nåt då. Nu skulle jag kunna låta lite överliggare från 2010 hänga med, men det gör jag inte. Synd för How to dress well, DJ Roc, Shackleton, T++, Ghostface Killah, VHS Head – Trademark ribbons of gold.

Det skulle inte vara svårt att utse månadens album för januari 2011.

G-Side – The ONE … COHESIVE förstås. Klart mest lyssnad, klart bäst.

James Blake – James Blake

Star Slinger – Rogue Cho Pa (EP)

Alexis Weak – Till minne av

Destroyer – Kaputt och British Seapower – Valhalla dancehall vet jag inte så noga vad jag tycker om än. John Vanderslice – White Wilderness och Iron & Wine kan vara något. Jonny-skivan var sådär tycker jag nog även om jag gillar Euros Childs och Norman Blake var för sig.

Annars har jag fortsatt lyssna på Nicki Minaj, Rihanna, The-Dream, Drake och R Kelly. Förstås.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 802 andra följare

